سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به آموزش نصب همزمان چند افزونه در وردپرس می پردازیم.احتمالا شما هم جزو آن افرادی هستید که افزونه های مورد علاقه خاص خود را دارید که در هر وبسایت وردپرسی میخواهید از انها استفاده کنید. زمانی که اقدام به ساخت وبسایت جدید می کنید و مرحله معروف نصب ۵ دقیقه ای وردپرس را پشت سر می گذارید پس از اینکه تنظیمات وردپرس را به دلخواه خود را سفارشی کنید در در ابتدا به سراغ نصب همین افزونه های مورد علاقه می روید.

در همین حال ممکن است تا چندین افزونه مورد علاقه شما باشد و بخواهید تعداد زیادی از آنها را نصب کنید. ولی آیا تا به حال برای شما این سوال پیش آمده است که آیا روشی وجود دارد که با آن بتوان افزونه ها را به صورت همزمان نصب و فعال نمود کرد. که پاسخ مثبت است.ما در این مقاله افزونه ی را به شما معرفی خواهیم کرد که میتوانید با استفاده از آن این کار را انجام دارد.

نصب همزمان چند افزونه در وردپرس

افزونه ای که به شما معرفی می کنیم WP Install Profiles است که در مخزن وردپرس به وجود دارد و تا الان توانسته است تا بیش از ۳.۰۰۰ نصب فعال داشته باشد.

همین حالا ببینید:  افزونه درون ریزی و برون بری محصولات در ووکامرس نصب همزمان چند افزونه در وردپرسنصب همزمان چند افزونه در وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه منویی با عنوان WP Install Profiles در قسمت افزونه های وردپرس پیشخوان وبسایت وردپرسی شما اضافه می شود. مطابق تصویر روی آن کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر می روید.

نصب همزمان چند افزونه در وردپرسنصب همزمان چند افزونه در وردپرس

همانطور که در تصویر می بینید در فیلد مربوطه لیستی از نام افزونه های مورد نظر خود را وارد کرده و بعد بر روی دکمه آبی رنگ که با عنوان Download Plugins And Save Profile کلیک کنید. بعد از این کار افزونه های مورد نظر شروع به دانلود و نصب بر روی وبسایت وردپرسی شما خواهند شد.

نصب همزمان چند افزونه در وردپرسنصب همزمان چند افزونه در وردپرس

از دیگر امکانات افزونه می توان به امکان درون ریزی لیست افزونه ها اشاره نمود که با مراجعه به تب Import Profile می توانید لیت مورد نظر را در قالب یک فایل متنی وارد کرده و منتظر نصب آنها باشید. علاوه بر ان می توانید از لیست موجود خروجی گرفته و به عنوان لیست درون ریزی نزد خود آن را نگه دارید.

علاوه بر ان لیست مورد نظر در صورتی که در سایت وردپرس ثبت نام کرده باشید به عنوان لیست علاقه مندی شما افزوده خواهند شد و در مراحل بعدی در صورت لاگین کردن در پروفایل خود می توانید در وبسایت دیگری نیز به همین لیست افزونه ها دسترسی داشته و با نصب همین افزونه انها را مشاهده کرده و اقدام به نصب آنها کنید.

همین حالا ببینید:  رفع خطای Cannot modify header information

دانلود افزونه

مشاهده مشخصات

مطالب مرتبط:

ایجاد دکمه تماس با ما چسبان در وردپرس

نمایش آمار کامل وبلاگ بدون افزونه در وردپرس

ریست وردپرس با افزونه WordPress Reset

قالب وبلاگی وردپرس

منبع: تیک تم– ارائه دهنده مقالات: قالب وردپرس وبلاگیقالب وردپرس رایگان ویدیو آموزشی

 

پشتیبان وردپرس


آموزش وردپرس افزونه ,وردپرس ,مورد ,همزمان ,لیست ,همین ,مورد علاقه ,درون ریزی ,وبسایت وردپرسی ,وارد کرده ,عنوان لیست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کال وکیل Averixtxcta8 Zuhause کتابخانه عمومی شهید مطهری کرمانشاه آوین صنعت هتل شبِ مهتابی???? فیلمبازای حرفه ای