سلام به دوستان عزیز با آموزشی دیگر در خدمت شما هستیم. در این آموزش به رفع خطای Password Reset Key در وردپرس می پردازیم.آیا شما با خطای ‘Could not save password reset key to database’ در وردپرس مواجه شده اید؟ این خطا زمانی برای شما رخ می دهد که در حال تلاش برای ورود به پنل وسایت خود هستید. این خطا پنل وبسایت را از در سترسی خارج می کند.

رفع خطای Password Reset Key در وردپرسرفع خطای Password Reset Key در وردپرس

آموزش رفع خطای Password Reset Key در وردپرس

اولین نشانه خطای Password Reset Key، عدم دسترسی به پنل وردپرس است. همچنین قابلیت مجدد بروز رسانی صفحه را حذف می کند. اگر برای ورود به پنل وردپرس با این مشکلات روبرو هستید حتما شما تلاش خواهید کرد تا پسورد وردپرس را بازیابی کنید که با خطای ‘Could not save password reset key to database’، روبرو می شوید.

رفع خطای Password Reset Key در وردپرسرفع خطای Password Reset Key در وردپرس

اگر برای شما این پیغام خطا به نمایش درآمد، دلیل عدم ورود به پنل وردپرس می تواند به خاطر مسائل دیگری هم به وجود بیاید که باید آموزش های لازمه در این زمینه را بررسی کنید.

اما اگر این پیام خطا برای شما نمایش داده شد،به دلیل این است که وردپرس نمی تواند به ثبت اطلاعات جدید در پایگاه داده را انجام دهد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که حساب میزبانی شما از همه ی فضای اختصاص داده شده به آن استفاده کرده است. اندازه پایگاه داده وردپرس همچنین شامل بخشی از فضای اختصاص داده شده برای حساب کاربری شما می باشد. از انجایی که شما قبلا از این فضا استفاده کرده اید، امکان افزودن اطلاعات بیشتر به این قسمت وجود ندارد.

همین حالا ببینید:  وردپرس چیست و چرا باید از وردپرس استفاده کنیم؟

رفع خطای Password Reset Key در وردپرس

برای رفع این مشکل، لازم است تا با استفاده از یک کلاینت FTP نظیر FileZilla و یا مدیر فایل مثل cPanel به هاست خود متصل شوید.

بعد، به پوشه /wp-content/uploads/ بروید و چند فایل تصویری با حجم زیاد را حذف کنید. حواستان باشد که این فایل ها را اول بر روی رایانه شخصی خود به عنوان فایل پشتیبان دانلود کنید.

رفع خطای Password Reset Key در وردپرسرفع خطای Password Reset Key در وردپرس

بعد از آن، می توانید به صفحه ورود به پنل مدیریت مراجعه کرده و به آسانی اقدام به ورود کنید.

بعد از اینکه وارد پنل مدیریت شدید، می توانید نگاهی به فایل های اضافی انداخته و در صورتی که متوجه شدید به آنها نیازی ندارید یکی یکی آنها را حذف نمایید. به طور عادی این فایل ها در پوشه هایی مانند /wp-content/ یا /wp-content/uploads/ ذخیره شده اند.

بسیاری از کاربران وردپرس از افزونه های کش برای عدم ذخیره فایل ها در حافظه موقت استفاده می کنند. با این حال این فایل ها نیز می توانند فضای ذخیره سازی بر روی هاست را پر کنند.

 

مطالب مرتبط:

چگونه خطای Pluggable.php در وردپرس را رفع کنیم؟

ارسال گزارش خطای ۴۰۴ به ایمیل مدیر سایت

رفع خطای Oops! Something went wrong

افزونه چت آنلاین وردپرس

منبع:‌ تیک‌تم – ارائه دهنده: قالب تجاری وردپرسقالب شخصی وردپرسقالب فیلم وردپرس

پشتیبان وردپرس


آموزش وردپرس وردپرس ,خطای ,reset ,password ,فایل ,استفاده ,password reset ,خطای password ,اختصاص داده ,content uploads ,فضای اختصاص ,خطای password reset ,save password reset منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هتل های کیش ناگفته هایی از جنس من etsyshop نهال:بادام،گردو،گیلاس،گلابی دانلود انواع فایل ها کسب درامد از ارزهای دیجیتال ارزان کده هاست دانلود عالی