سيستم هاي ويدئو کنفرانس در کشورايران توسط سازمانهاي دولتي و خصوصي مورد استفاده قرار مي گيرد؛ اغلب سازمان هايي که از ويدئو کنفرانس استفاده مي کنند با بهره گيري از ويدئو کنفرانس بدون نياز به سفر، جلسات کاري خود را برگزار مي کنند و در نتيجه خطرات سفر کاهش پيدا کرده ،جلسات سريعتر برگزار شده و هزينه هاي برگزاري جلسات بصورت چشمگيري کاهش مي يابد.

بر اساس اين گزارش اغلب کارخانجات بزرگ در ايران معمولا يک دفتر مرکزي در تهران و شعب ديگري در شهرستان هاي ديگر دارند که جلسات روزانه و هفتگي يا ماهانه زيادي بين پرسنل و مديران اين کارخانجات صورت مي گيرد که نبود ابزار کارآمدي چون ويدئو کنفرانس باعث مي شود که تصميم گيري و جلسات به کندي صورت بگيرد ولي کارخانجاتي که از اين تجهيزات استفاده مي نمايند براي جلسات مديريتي و جلسات آموزشي سرعت عمل بسيار بالاتري خواهند داشت و مي توانند سريعتر عمل کرده و در نهايت راندمان بالاتري را بدست آورند.

دانشگاه هاي بسياري از سيستم ويديو کنفرانس براي آموزش از راه دور استفاده مي کنند که با اين کار اساتيد مجرب که سفرهاي مکرر ملولشان کرده ميتوانند از دانشگاهي که در محل زندگيشان است بدون سفر در دانشگاه هاي استان هاي ديگر تدريس کنند.

نوع پيشرفته تر ويدئو کنفرانس به تله پرزنس معروف است که بخاطر هزينه هاي نسبتاً بالاي راه اندازي آن تا کنون در کشور مورد استفاده قرار نگرفته بود.

در سيستم هاي تله پرزنس نمايشگر تصوير معمولاً شامل 3 دستگاه LCD بزرگ است و از سه دوربين با کيفيت در بالاي هر نمايشگر استفاده مي شود و يک LCD ديگر نيز براي نمايش فايل هاي پاورپوينت استفاده مي گردد و همه اين تجهيزات بدين منظور است که افرادي که در دوسمت حظور دارند احساس نمايند که همه واقعاًدر يک اتاق نشسته اند.


شرکت مهندسی نوآوران تحقیق استفاده ,جلسات ,کنفرانس ,ديگر ,ويدئو ,سيستم ,ويدئو کنفرانس ,استفاده قرار ,مورد استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چوب پلاستیک تخفیفان مودم های ADSL و VDSL KAMIYOONDARAN.IR سالن لاغری در غرب تهران فیدخوان بلاگ پوستر یدک کش و امدادخودرو اخبار جامع تکنولوژی و موبایل درسکار Kamdynnesevxc52 Rumah