ميکروفون بي سيم اساتيد

با اينکه هر دو معلم هستند، سارا و آنا با وضعيت متفاوتي در کلاس مواجه هستند. سارا در کلاس احساس راحتي دارد، از تدريس لذت مي برد و بسيار مشتاق صحبت با دانش آموزان مي باشد. در حالي که آنا دستپاچه به نظر مي رسد، او هميشه بعد از کلاس احساس خستگي مي کند.

اما چه چيزي موجب اين مساله مي شود؟! دليل بسيار ساده است.

آنا در تمام طول روز در حال نگه داشتن يک ميکروفون مي باشد، نگه داشتن ميکروفن در يک دست و نوشتن يا نگه داشتن کتاب در دست ديگر بسيار نا خوشايند است، بعضي وقت ها او حتي در اثر گير کردن به سيم ميکروفن تعادل خود را ازدست مي دهد. آنا همچنين تصميم به استفاده از بلند گوي مخصوص سالن اجتماعات گرفت اما متاسفانه اين سيستم عموما باعث ايجاد اختلال صدا مي شود و اين صدا موجب اذيت شدن دانش آموزان مي شود.

اما راه حل چيست؟

اجازه بدهيد به سارا گوش کنيم، او راه حل اين مسئله را مي داند. راه حل اين مسئله ميکروفون بي سيم مخصوص اساتيد است.

ميکروفن بي سيم مخصوص اساتيد امکان اتصال به لباس را دارد، طراحي دست آزاد (Hand free Design   ) و قابليت اتصال به لباس امکان ارائه هر چه آسان تر يک سخنراني را فراهم مي کند.

تکنولوژي پيشرفته به کار رفته در اين دستگاه به خوبي اختلالات صداي پيش آمده را کاهش مي دهد، طراحي فشرده اين دستگاه آن را براي اتصال به لباس ايده آل ساخته است. با استفاده از تکنولوژي 2?4 گيگا هرتزي انتقال سيگنال به خوبي و بدون اختلال صورت مي گيرد.

ميکروفون بي سيم مخصوص به اساتيد در سه مرحله به راحتي نصب مي گردد:

-گيرنده را به پريز برق وصل کنيد.

-سيم گيرنده را وصل کرده و آن را روشن کنيد.

-ميکروفن را به لباس خود متصل کنيد و آن را روشن کنيد.

با استفاده از ميکروفون بي سيم مخصوص اساتيد شما هم مي توانيد مثل سارا در کلاس احساس آرامش کنيد.

آنا هم از ميکروفن بي سيم مخصوص اساتيد استفاده مي کند. او ديگر نيازي به داد زدن در کلاس درس ندارد و مي تواند تدريس را به شکل موثرتري انجام دهد. او مي تواند توجه همه دانش آموزان را درست مانند يک سوپر استار به خودش جلب کند .

ميکروفون بي سيم مخصوص اساتيد موجب مي شود تا دانش آموزان بتوانند راحت تر به سخنان اساتيد گوش کنند، علاقه مندي به يادگيري را در دانش آموزان افزايش مي دهد و بازدهي دانش آموزان را افزايش مي دهد.

تعداد بسياري از اساتيد شروع به استفاده از اين ميکروفن کرده اند.

با افزايش کيفيت آموزش به دانش آموزان خود کمک کنيد. همچنين مي توانيد محتواي آموزشي خود را ضبط کنبد و بارها از آن استفاده کنيد.

شما هم به ما بپيونديد و از ميکروفون بي سيم اساتيد استفاده کنيد.

www.noavaran-eng.com

ميکروفون بي سيم ميکروفون اي است که بدون کابل فيزيکي به تجهيزات ضبط صدا و تقويت کننده‌ها به صورت مستقيم وصل مي‌شود و با آن در ارتباط است. يکي از پرکاربردترين آنها ميکروفن هاي يقه اي يا هاچ اف ها هستند.


شرکت مهندسی نوآوران تحقیق اساتيد ,ميکروفون ,ميکروفن ,کنيد ,آموزان ,استفاده ,دانش آموزان ,مخصوص اساتيد ,کلاس احساس ,استفاده کنيد ,روشن کنيد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چهارباغ سمنان درس سایت خبری روستای تَولّا معرفی کالا فروشگاهی اینجا همه چی هست هکر